Dagen

Först kom Sandra hit, fick massa paket av henne, Sen va mamma och Jerry här en sväng och lämna paket, dom va inte här så länge. Sen kom älsklingen hem och vi åkte ner till bm. Sandra fick följa med dit och höra hjärtljuden. Det gick bra hos bm, va jätte nervös för att det hade hänt nått för hade bara känt en jätte liten spark idag, och igår kväll kände jag knappt heller nått så va väldigt skönt att höra hjärtljudensom låg på 148 slag/minut. Sf - måttet ligger vi mitt på kurvan, så det va ju bra. Jag tycker det känns som magen inte växer längre men det gör den då :) 
Pappa och Sandra åkte nu för en liten stund sen, och nu kommer snart mina bröder Joakim och Fredrik och hans tjej Tessan hit. Lägger upp bilder från dagen lite senare, men hittils har det varit en riktigt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: