clementiner

Usch vad jag blev sugen på clementiner, åt precis upp dom två sista. Får vänta tills andré kommer hem så vi kan åka och handla fler :) Tycker inte om att bli sugen på saker som inte finns hemma när andré inte är hemma, för när jag blir sugen på något blir jag verkligen att jag måste ha det nu och får världens abstinens efter det.

Idag ska vi äta min hemmagjorda köttbullar och potatismos o sås. Gjorde hemmagjorda köttbullar för första gången förra veckan, och blev beroende av dom, jag är ingen kock direkt men blev rätt nöjd. André ville hellre ha tacoköttfärs o makaroner men det får vi ta i morgon istället, eftersom jag är gravid bestämmer jag vad vi ska äta, oftast iaf :) och min ängel ställer upp som vanligt, Jag älskar dig min lilla snutt ♥
Tror han ångrar att han skämmde bort mig så mycket i början för nu är det svårare att inte få mig bortskämd när han redan skämmt bort mig :)

Kommentarer
Fru Evelina Skrev:

hihi ja clementiner är perfekt gravidgodis!



här är det likadant, jag bestämmer mat och protesterar han är det ju bara komma med försvaret att jag ju är gravid och MÅSTE äta det jag är sugen på hehe...



kram

2009-10-26 @ 16:03:37
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: