Bygger om

Ursäkta röran ikväll men försöker hitta en bra bloggdesign. Jag är väldigt kräsen och vill inte ha vad som helst. Och eftersom jag skriver här flera gånger om dagen är bloggdesignen viktig. Får väl se om jag blir nöjd, men nu börjar det närma sig, ska bara ändra lite saker så får det va så för ikväll iaf.
Va hur skönt som helst att bada förut, lite trångt kanske men :) första gången under våra 2½ år tillsammans vi badar. Så någon gång ska väl va den första. Vi har inte ens badat tillsammans ute, jag är en för stor badkruka. Jag doppa mig 2 ggr förra sommaren, samma dag, innan dess va de några år sen sist.


God natt
Kram♥


Kommentarer
Sanne - bloggdesigner Skrev:

Hej!

Hittade precis in här och ville bara säga grattis till graviditeten! Hoppas att allt kommer gå bra :)

Själv längtar jag också efter en liten...

2009-10-29 @ 00:11:15
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: