Bebis saker

Tänkte visa bebis saker vi köpt.
( det går att klicka på bilderna för att få dom större )


Spjälsängen, köpte vi ny på ikea och madrassen köpte vi där också. Fick täcke, kudde, spjälsängsskydd och lakan av mamma.


Barnvagnen hittade vi billigt på blocket, ser nästan ny ut.




Bilbarnstolen hittade vi också billigt på blocket, syns knappt att den blivit använd.


Babysittern köpte vi ny på jysk, men jag ville ha med ior istället för nasse, men det blev bra ändå.


Skötbordet, med byrå som man kan ha även sen när den inte används som skötbord, köpte också på blocket.


Så ser det ut med skötbedden på.


Små söta stumpor.


Startpaket från H&M


Tillhörde också startpaketet från H&M


Söt sparkdräkt också från H&M


Hittade vi på en loppis i sommras.


Body från H&M


Body från H&M


Body från H&M vi vet inte 100% vad könet är men på ul trodde bm att det var en flicka, hon såg ingen snopp iaf, men en flicka kan ju självklart ha blåa kläder också.


Body från H&M


Body från H&M tillhörde också startpaketet


Byxor från H&M tillhörde också startpaketet, så man fick rätt mycket för 199:- ändå :)


Byxor från H&M


Byxor från H&M


Byxor från H&M


Byxor från H&M


Vi passade på att köpa det mesta när jag också hade en inkomst, det va ju rätt så tidigt i graviditeten men hade vi inte köpt det då hade vi inte kunnat köpa samma saker idag, så jag är glad över att vi köpte så mycket tidigt. Är faktiskt skönt att slippa o tänka på sånt, och jag vill inte ha vad som helst till min lilla bebis heller, det måste va snyggt annars vill jag inte ha det :)

Nu är bebis vaken och ligger o rör sig massor, hn gör både kullebyttor och drar foten eller handen flera gånger över hela magen, mys! Kommer sakna det här sen när jag inte är gravid längre, men då har jag min älskling hos mig istället och det är ju bättre ofc. Jag njuter verkligen varje sekund av att vara gravid, det är så stort och så underbart. Njuter även när jag har jätte ont i ryggen och kan knappt röra mig, det är underbart även då :)
Men jag tycker nog lite synd om andré, eftersom jag är bäst på att klaga. Tror jag kommer göra det sen när ryggen värker och magen är tung och jag har förvärkar. Men han är ju en ängel så han står ut med mig ändå :)


Kommentarer
Therese Skrev:

Åhh va roligt med amssa shopping!:) Jag ska också ta en sväng till hm och köpa deras två pack med bodys och byxor. De är ju både fina, sköna och billiga:)

2009-10-26 @ 06:45:27
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: