Stumpen

Just det, måste ju berätta. Igår kväll satt jag och andré o kolla på film, då kom stumpen upp till mig. Han vet att han inte får vara, eller gå på magen, så han försökte lägga sig på mitt bröst istället, men han är ju en så stor katt så han fick inte plats där så han fick ligga på magen också. Men det tyckte inte bebis om så hn låg och sparka jätte mycket på stumpen. Då vänder han sig om och lägger sig med huvudet neråt, då vart det inte lika tungt om magen, men jag såg knappt filmen för stumpen låg ivägen. Efter en stund hoppade han ner, sen kom han tillbaka efter några minuter igen, skulle försöka lägga sig bara på bröstet igen men blev magen nu också, och han har ju märkt de att de rör sig så konstigt när man ligger på magen, så han låg och tittade på mig varje gång han fick en spark, till slut hoppade han ner, och han är ju ingen liten katt utan han vägen ändå 6 kg.



Lilla skrutten var lite mamma sjuk, han märker nog att allt inte är som det ska, innan jag vart gravid ville han aldrig ligga på mig, eller på någon annan. Nu ligger han jätte ofta på mig, min lilla mys kisse ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: