Stumpen

Äntligen är han inte tjurig på mig längre. Sen i söndags har han knappt pratat med mig och varit jätte tjurig, Han ville inte ens busa. Har inte hört honom spinna sen i söndags. Spelar ingen roll om han får massa skinka och godis han fortsätter vara tjurig ändå. Han morrade och fräste åt mig när jag tog upp honom, och idag fick jag honom att spinna. Det var så underbart att höra. Jag fick sitta och mysa med honom och klia honom bakom öronen (det bästa han vet) Och till slut började han spinna. Jag vart nästan tårögd, och nu pratar han med mig igen :)

Stumpen och Nitro har börjat komma bra överens, och det är skönt. Dom leker väldigt mycket med varandra, och så sover dom samtidigt :) Stumpen är ju lite hårdhänt, han är ju så himla stark, så ibland får lilla Nitro ont men det är inte så konstigt. Men han ger inte upp ändå utan fortsätter busa :) Dom är så söta.

Jag som så gärna ville ha en katt till, hade inte kunnat hitta en bättre katt en honom med tanke på Stumpen.



Mina små älskade pojkar♥


Kommentarer
18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis Skrev:

åh vad söta dom var då =) liknar Simba som bor hos min mamma..Den nedersta.



Jag hoppas det går bra imorgon jag med! kram

2009-12-09 @ 22:10:42
URL: http://frusofia.blogg.se/
Hannele - Mamma till Kevin Skrev:

Svar:

Håller med :)

Den kostar nu förtillfället 349 kr och orginal priset är runt 400 kr tror jag att det var :)

Detta pros gäller från 10.e till 23..e i lal fall här hemma, vet inte hur det är hos er :)

2009-12-10 @ 01:05:13
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: