Sammanfattning 2009

2009 börjar gå mot sitt slut
här är en sammanfattning av mitt 2009!




1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja

2. höll du några av dina nyårslöften? tror inte jag hade några.

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja

4. dog någon som stod dig nära? Nej

5. vilka länder besökte du? Inga

6. är det något du kommer saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ett lika bra år, fast tror 2010 blir bättre :)

7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 16 april ( andré fria till mig i duschen ) 12 maj ( vi blev gravida ) 18 maj ( vi förlovade oss )

8. vad var din största framgång 2009? Vet inte,

9. största misstaget? Hände tidigt i år.

10. har du varit sjuk eller skadat dig? Ja lite förkylning har man väl haft.

11. bästa köpet? Alla saker till bebis :)

12. vad spenderade du mest pengar på?  Våran bebis :)

13. gjorde någonting dig riktigt glad? Ja!

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Higher


15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare, har aldrig varit såhär lycklig :)

16. vad önskar du att du gjort mer? Ingenting!

17. vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting!

18. hur tillbringar du julen? Med min familj och min älskling André

19. blev du kär i år? Ja, nykär igen, fast jag har varit kär i honom i 3 år nu :)

20. favoritprogram på TV?  Desperate housewives ofc

21. bästa boken du läste i år? Gravidtidningar :)

22. största musikaliska upptäckten? Ingen tror jag

24. något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nej, hade redan allt jag ville ha :)

25. något du önskade dig men inte fick? Nej

26. vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firades av dom närmsta, bästa födelsedagen :)

27. finns det något som skulle ha gjort år 2009? Nej inte som jag inte gjorde iaf, tror jag?

28. hur skulle du beskriva din stil år 2009? Kläder som jag kom i, det vill säga andrés tröjor!

29. vad fick dig att må bra? André, Stumpen, Nitro och såklart bästa bebisen ♥

30. vilken kändis var du mest sugen på?  Frank Wagner :)

31. vem saknade du ofta? André så fort han åkte till jobbet, även om det är skönt att få lite egen tid så saknar jag honbom ändå :)


Kommentarer
thakock Skrev:

Ja, vilket år man haft! =D



sv: haha, ja, får hoppas tiden går fort så den lilla kommer ut så passar snart alla kläderna igen! =D

2009-12-29 @ 15:35:51
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: