Missarna

Det går faktiskt väldigt bra med katterna. Stumpen är väl lite ledsen o arg på mamma men det går ju inte va tjurig när han får massa skinka och godis. Sen gick kattbebisen och la sig på stumpens plats i soffan, men stumpen har en till plats som är hans så han gick och la sig där istället.



Här ligger han på Stumpens plats



Och här ligger han mellan andrés ben i sängen


Och det märks allt att andré är lite orolig för att missarna inte ska ha det bra, han frågar hela tiden vart dom är och var dom gör. Så gulligt när det märks att han bryr sig, jag vet ju redan att han gör det men han brukar ha svårt för att visa det :)


Kommentarer
Jenny Skrev:

Neej vilken söt lite charmör ;D Får mig sakna min misse hemma hos moder min. Vad snäll du är, blev jätteglad av din kommentar:) Hoppas allt är bra med dig idag?:)

2009-12-07 @ 13:39:39
URL: http://jennza.blogg.se/
Therese Skrev:

Åhh...söt! Få rmej att sakna missarna hemma hos mamma och pappa. Önskar jag kan få en katt någongång i framtiden... maken däremot avskyr katter.

2009-12-07 @ 19:46:37
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: