Min kropp säger ifrån!

Idah har jag varit duktig, har vikt och hängt in tvätten, diskat lite iaf, ska ta resten snart hade jag tänkt. Sen dammsög jag i vardagsrummet. Och vilka sammandragningar och förvärkar jag fick men det behövdes verkligen så ignorerade det onda och fortsatte, det fick jag ångra sen. Hade så ont i hela kroppen och hade förvärkar och sammandragningar hela tiden i 10-15 min.

Just nu har jag en sovande katt i famnen, han somna precis efter att legat o spinnt massor :) Så mysigt med en mer gosig katt än Stumpen. Han vill bara kela ibland den lilla surgubben :)


Kommentarer
Mamma Eva-Lena Skrev:

Hej lilla gumman. Kul att få inblick hur du har det. Låter jättemysigt. Det är verkligen något speciellt att gå i väntans tider. Jag tyckte våren/sommaren var underbar när jag väntade Jocke, och det sitter fortfarande I ! Va roligt att du tycker det ska bli så bra med bebben för det är ju verkligen ett SÅÅÅ stort ansvar. Man tror att man aldrig ska kunna bli arg på denna underbara varelse.....

2009-12-18 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: