Måndag

Usch då, jag som hade tänkt att både diska och dammsuga hallen, blev inget av det idag, så får ta det i morgon istället. Natalie och Kevin var här förut en sväng, alltid lika trevligt.

Jag måste verkligen köpa avmaskningstabletter till Nitro. Hans mage mår inge bra, stackarn. Han går och fiser så äckliga fisar hela tiden, han har säkert jätte ont i magen. Tycker inte om när djur har ont, så jag hoppas jag får pengar på onsdag så jag kan köpa det. Sen är jag rädd för att han ska smitta Stumpen också, för hans medel är dubbelt så dyrt för han är vuxen. Men än så länge har jag inte märkt någon skillnad på Stumpen.

Och jag tror lilla Stumpen är avundsjuk. Eftersom Nitro är framme hela tiden och gärna vill vara vid ansiktet och få pussar, så får han många pussar hela tiden, och då blir nog Stumpen som drar sig undan mer avundsjuk tror jag. När jag tar upp Stumpen så spinner han aldrig, tror inte har gjort det någon gång heller. Men om Nitro är i närheten och jag bär upp Stumpen, och Nitro kollar på oss, då börjar han spinna :) haha. Mitt lilla charmtroll.


Jag har ju dom finaste katterna i världen, och det känns skönt att veta att jag räddat båda deras liv, och Stumpen har så många gånger räddat mitt.


Jag älskar min lilla familj ♥

( har märkt att Nitro alltid är till vänster och Stumpen till höger på bilder där dom är på tillsammans )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: