Lördagsmorgon

Idag gick vi upp tidigt. Klockan 09.30 ringde andrés telefon. Har lagt ut ökenråttan på blocket så han ringde på annonsen, så nu är bebis såld. Hoppas han får det bättre, här är han ju bara i buren, han hade ju katter som sällskap iaf :)



Foglossning? Tror jag har fått det, men är inte säker. Har jätte ont i min vänstra höft och har svårt o gå. Men det gör bara ont på ena sidan och mest på höften men det sträcker sig till svanken också. Men jag vill inte ha foglossning så jag tror det är något annat :) Men beskrivningen på smärtan går väl väldigt bra överrens med foglossning. Men denna smärtan är ju också bara bra, då vet jag iaf att bäckenet mjukas upp :)

Kommentarer
Tova Skrev:

Hehe, har också fått för mig att jag haft foglossning ibland, men tror inte det varit riktigt den typen av smärta. Det enda jag haft riktigt problem med är nog ont i benen.. :P

Ah, ja man undrar ju hur mycket det påverkar att ha moderkakan i framvägg egentligen, jag känner ju också extremt tydliga sparkar och så där. Men jbörjade känna dem väldigt sent iofs.

Hoppas ni haft en skön lördag ;)

2009-12-12 @ 20:16:30
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: