Lördagen

Inatt när vi skulle åka och hämta dom, så fick vi bara tag på 1 av 3, så vi stog och vänta i över en timme på dom andra 2 som inte hade på sina telefoner, så vi kom inte i säng förrens efter 5 någon gång. Sen vakna vi vid 12. Vid klockan 16 skulle vi va inne i stan för att kolla på när pappa dansa, så duktig han var.

Vi åkte in till stan lite innan 14 för att handla lite saker innan. Jag hämtade ut babyboxen man får gratis från babyproffsen, fanns mycket roliga saker i den :)

Vi kom dit pappa skulle dansa lite innan 16, det tog kanske 1 timme om inte mer innan pappa skulle dansa, jätte duktiga var han och hans danspartner. Så dom kom vidare till final, då ville jag stanna för att se honom dansa igen och för att jag var säker på att han skulle komma 1-3. Så han kom på 3e plats, men han kunde kommit 2a eller 1a, men han missade någonting tydligen, sa han iaf :)

Vi kom iväg från stan vid 19.30 eller nått. Vi var ju tvugna o äta på mcdonald´s först :) Sen när vi kom hem har vi kollat sakerna i babyboxen och kollat på en film. André har gått och lagt sig, han är väl trött från inatt.


Kommentarer
Filippa - blivande mamma Skrev:

Ja dom är jättemjuka och härliga :) Perfekt när dom är små!

2009-12-06 @ 11:56:06
URL: http://fillies.blogg.se/
W - tvåbarnsmamma Skrev:

ja det är verkligen super härligt. :)

jag kan faktiskt få för mig ibland tänk om det kommer ut en kille haha. är väl ett under att jag väntar en flicka med tanke på att min mamma hade svårt för att få flicka.



köper ni neutralt ?

kram!

2009-12-06 @ 19:54:31
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: