Lång natt

När idol vad slut, eller innan röstningen skulle vi va fyllechaffisar ( stavning? ) in till stan, så vi åkte in vid 22 ungefär, kom väl fram lite innan 23. Sen skulle vi inte haft nått o göra fram tills klockan 03 då dom ville hem igen, så vi åkte till min pappa för 1 gångs skull. Lite roligt eftersom vi aldrig träffar honom länge, och vi har inte varit här sen i maj någon gång. Men vi kom ju hit väldigt sent, lite efter 00 så han gick och la sig för en stund sen, och andré ligger på soffan och snarkar.

Stackars andré, han orkade egentligen inte åka in till stan ikväll för han va så trött. Men vi behöver pengarna och jag ville ha nått o göra så jag tjatade också. Nu sitter jag här vid en dator i kimstad istället, som om det skulle vara bättre än hos oss om man tänker efter :)

I morgon ska vi åka in till stan igen. Pappa ska tävlingsdansa då, så har tvingat med mig andré för att visa upp att pappa kan dansa :) Dit kommer även min äldsta bror med familj, ska bli kul o träffa dom igen. Har inte träffat dom heller så mycket sista tiden, sist va på min födelsedag.

Nu kommer jag inte ha något att göra fram tills 03. Vill inte ställa klockan för o sova en timme heller, eftersom jag inte kommer kunna somna på ett tag ändå, finns inget o kolla på tvn, därför blev detta inlägg väldigt långt, och väldigt ointressant :)

Har suttit och klämt på en liknande stressboll i ungefär 1 timme idag för att försöka få ner svullnaden. Det hjälpte ett tag iaf, men nu är dom nog svullnare än vad dom va innan. Jag hoppas inte jag behöver gå så här i ca 8 veckor till. Men skulle jag få göra det skulle det inte göra någonting, det är det värt för bebis skull :)

Nehe, nu ska jag sitta här och ha tråkigt till klockan 03, hörs i morgon :)

Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag Skrev:

Sv: Han heter Marcus.

2009-12-05 @ 05:56:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
W - tvåbarnsmamma Skrev:

då är du ju nära nu. :) hehe vi byter samma dag. :) går in i vecka 23 på tisdag. :)

vad gör du om dagarna för att få dem att gå?

kram!

2009-12-05 @ 08:32:41
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis Skrev:

fyllechaffis is the shit, haha :D kram

2009-12-05 @ 14:35:44
URL: http://frusofia.blogg.se/
W - tvåbarnsmamma Skrev:

Haha jaså, du gör ungefär lika mycket som jag gjorde när jag var gravid med kevin. ;)

men det är bra att vila upp sig inför förlossningen sen kommer allvaret och sömnlösa nätter.



Kevin tar ju all min tid, jag går promenader och gör det praktiska i huset, träffar vänner eller rastar kevin ute, shoppa är något jag gör väldigt mycket. :)



kram!

2009-12-05 @ 19:37:02
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Evelina Skrev:

haha NEJ, man kan inte höra fina saker om sitt barn för ofta!

du får se hihi :-)



inte kul med svullnad, jag minns ju såväl hur det var. tyvärr sitter det nog i tills du fött, men då kommer du kissa ut allt!



kram

2009-12-05 @ 20:26:09
URL: http://happilyeverafter.se
unique Skrev:

Tack



Vi den tiden hade jag varit döende hehehe

2009-12-05 @ 22:16:41
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: