Julstäd

Har julstädat idag, dammsugit hela lägenheten, och skurat golvet i hallen, det var där det behövdes mest. Kommer inte ihåg sist jag dammsög hela lägenheten, måste varit runt 2 år sen. Och jag fick bara lite förvärkar, och nu har jag inga alls. Men jag kokar, det känns som det är typ 50 grader här inne eller nått, då är det skönt att sticka ut kroppen genom fönstret :)

Disken tog jag igårkväll, så nu ser det välstädat ut här för 1 gångs skull. André sa igår, att vilken tur att jag orkat diska och plocka den här veckan, för han har inte haft någon ork till det alls. Men det senaste året är det han som har städat, han har fått lite hjälp lite då och då, så tycker att om han ska jobba hela dagarna kan väl iaf jag sköta hemmet.

Men det är konstigt att jag orkar, för jag är hur trött som helst i kroppen, och tycker det är skittråkigt att städa, men blir ändå så det nästan kryper i fingrarna och jag MÅSTE städa, fortsätter nog att skylla på gravidhormonerna :)

Vi har äntligen bestämmt oss vart vi ska va i morgon. Från början skulle vi åka upp till stockholm, men blev inte så, sen tänkte vi fira med andrés familj i stan, och nu ska vi fira hos min familj. Men det är mest för att det blir billigast, då behöver vi inte åka fram och tillbaka till stan iaf.

Jag kommer bli en hemsk mamma, inatt var Nitro överdrivet busig, och han sprang i soffan och lekte med sina leksaker som låter. Och det vakna såklart andré av. Och jag ville inte stänga ut honom härifrån heller, eftersom Stumpen låg och sov i hallen, och han va så sjuk och dålig igår, så skulle Nitro börja leka med honom, och Stumpen kan inte gå därifrån. Så efter att jag sprungit upp 10 ggr eller nått och tagit ut Nitro i köket, så fick han en dusch istället. Kände mig hur taskig som helst, men jag hade iofs inte gjort det om det inte vore för att andré skulle upp och jobba idag, men ändå. Kommer jag göra likadant sen om våran bebis inte kan sova på natten och bara ligger o  skriker? Inte för jag tror det, men ändå. Vet att bebisar kräver väldigt mycket tålamod, och senaste tiden har jag faktiskt, som tur var, fått mer tålamod.

Bara ca 1 timme kvar tills älsklingen kommer hem, sen har han långledigt :) Massa mys! Älskar dig min lilla snutt ♥ 

Kommentarer
Hannele - Mamma till Kevin Skrev:

Svar:

Hehe vad skoj att det finns en till Kevin :P Finns inte så många som har det namnet på sitt barn trodde jag i alla fall..men nu verkar det som det finns jättemånga som har gav sina söner namnet KEvin, vilket är kul ^^

Aaa..men alla barn är olika :)

2009-12-23 @ 14:54:26
URL: http://hanneler.blogg.se/
Hannele - Mamma till Kevin Skrev:



Svar:

Hihi ^^

Fan vad coolt :K hihii..

Ja det är verkligen sant det du säger ^^ Men menar ju inte jämnföra barn på något elakt sätt eller så, jag tkr att det är kul att diskutera utvecklingen om barn med andra mammor, men vissa verkar ta det så hårt, vete sjutton varför :/ lite tråkigt tkr ja..



Men jag brukar alltid säga att alla barn är olika för det för att det är ju sant ^^



Hoppas att du förstår vad jag yrar om..är lite dålig på att förklara i text ibland ;D



God jul! ^^ hihi..

2009-12-23 @ 22:36:32
URL: http://hanneler.blogg.se/
thakock Skrev:

Det är nog som du blir vuxen. ;D Man vill städa och sånt mer då! Haha =)



Man får bli trött på saker och ting ibland! =)

2009-12-25 @ 18:25:20
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: