Juldagen

Idag har jag funderat på om det verkligen är fredag och inte söndag? Så seg och långsam denna dagen har varit, men nu är den iaf slut :) Även att det varit en seg dag har jag varit mycket effektiv, igen :)

Vakna tidigt i morse, halv 9 tror jag, annars va det halv 10. Kollar inte så noga på klockan när jag ska gå upp och kissa. Jag tänkte att jag skulle ligga brevid älsklingen ett tag till och mysa, men det fick jag inte för Nitro. i 1½ timme låg jag där och försökte somna om, och Nitro var hur jobbig som helst. Så när han till slut hoppat upp i fönstret ( som han inte får vara på ) och vält ner en blomma över bilbarnstolen och babysittern, så var jag arg. Så börjar dagen med att få dammsuga och flytta alla saker som stog under fönstret, och bara för att jag var så arg så tog jag ner gardinerna också. Vi ska ju ändå flytta om några månader, men det ser tomt ut. 

Så idag har jag dammsugit halva vardagsrummet, och så dammsög jag hallen och toan, pga massa kattsand överallt. Förstår inte varför dom alltid ska svätta ut all kattsand? Så har jag tvättat hela eftermiddagen, har även tvättat bebiskläder i storlek 50-62. Så gulligt det är :) Fick sån längtan när jag stog där och hängde upp små bodysar och små små strumpor, det är ju helt underbart sött :) Sen har jag även diskat idag, blev inte färdig fast det inte var så mycket disk, men orkade inte ta allt. 

Nu på kvällen har vi kollat till och från på prinsessans dagbok och på shrek. Och nu sitter vi och kollar på sagan om ringen, dom filmerna är konstigt nog riktigt bra :) Inte direkt min filmsmak, men tycker ändå att dom är bra :)

Jag har också hunnit med att fixa mina naglar, och jag vart nöjd för 1 gångs skull :) Och mina händer är inte lika svullna längre, ju mer jag rör på händerna ju mindre svullna och mindre ont gör dom :) Men fick fortfarande inte på mig förlovningsringen så den får nog hänga runt halsen tills bebis är ute. 

Hoppas ni haft en bra dag :) 

Kommentarer
thakock Skrev:

vilken busig katt! =D

2009-12-26 @ 11:30:56
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: