Idag..

.. Har jag varit jätte duktig, igen! Jag började diska förut när jag började med maten, men hann inte färdigt innan maten vad klar, ( och den tog ändå 20 - 30 minuter att göra ). Då hade jag knappt gjort hälften. Sen åt vi och det blev mer disk. Sen laga jag mat en gång till och då blev det ännu mer disk, ungefär som innan jag började diska, så det var bara att börja om igen. Blev klar nu för en liten stund sen. Känns som jag inte gjort annat än diskat idag, och jag tror min rygg håller med om det :)

Jag skyller på att jag orkar göra så mycket för att vi skaffade Nitro. Då kan iaf inte André komma och säga att han ångrar att vi skaffade Nitro, fast det vet jag att han inte gör :) Och jag vet också att han tycker om att ha Nitro här, men det är inget han vågar erkänna :) Frågade honom häromdagen, men fick inget bra svar, han kunde väl va mysig ibland sa han typ :) Men jag vet att han tycker om Nitro, han är lite mer sällskaplig än Stumpen. Och om André skulle kela mer med Nitro skulle det verkligen bli hans katt. För Nitro vill helst till André, men han vill ha pussar och någon som kelar med honom och när André inte gör det så får han väl nöja sig med mig för då får han pussar och massa kel :)

Mina älsklingar, dom finaste katterna som finns !





Stumpen försöker tvätta Nitro, medans han vill busa :)

Kommentarer
Lisa Skrev:

Oh vad spännande :)

Jag har bf den 22 mars jag.. Längtar!

Vilka söta katter :)

Vet ni vad det blir då?

2009-12-18 @ 09:55:47
URL: http://fliza83.blogg.se/
unique Skrev:

Ja, den är i alla fall inte så stor för att vara i vecka 39. Därför njuter jag fortfarande av att vara gravid =)

2009-12-18 @ 12:43:13
URL: http://saratilling.devote.se
MOLLIE Skrev:

ÅH vilken söt katt! ^^

2009-12-18 @ 20:36:22
URL: http://eillom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: