God natt

Jag har kollat på ytterligare en johan falk film, dom är ju så bra. Såg på den sista, det är nog den bästa tror jag. Och jag är helt förälskad i Frank vagner, haha :)

Bebis som vanligt är jätte aktiv vid den här tiden, har märkt att hn rör sig väldigt mycket runt klockan två, sen brukar hn somna ungefär vid halv tre. Kanske blir mattid sen när hn kommer ut? :) Händerna blir bara mer och mer svullna, jag har haft problem med att öppna oöppnade flaskor hela graviditen, men nu fick jag så ont så jag nästa börja tjuta.. Ville inte väcka andré för o be honom öppna en julmust till mig så stog o tog i allt jag kunde, gjorde jätte ont. Men men, inget jag inte kan stå ut med för älskade bebis. 99,9% av graviditeten har ju varit helt underbar så jag får faktiskt inte klaga :)


Nu ska vi snart sova, har varit trött sen desperate housewives va slut men det är ingen idé att jag går och lägger mig innan 2 har jag märkt, för då ligger jag bara i sängen och vrider och vänder mig till klockan blir efter 2. Spelar ingen roll om jag går och lägger mig vid 22, eller om jag är så trött så kan jag ändå inte somna. Tycker jag borde kunna somna lätt, men också vakna lättare så man vänjer sig, men min kropp vänjer väl sig på att sova mindre timmar varje natt, eftersom jag sovit ungefär 11-12 timmar, varje natt i flera år. Så jag blir inte utvilad om jag sover 8 timmar som dom flesta andra, utan jag måste sova 11-12 timmar för att känna mig utvilad.


Plutt ♥

 


Kommentarer
Saannis Fru & Blivande Mamma Skrev:

Naw så söt katten är :)



sv; Tack så hjärtligt! Tycker själv den blev riktigt mysig och lite mer inriktad på graviditeten. Allt bra med dig annars? Kram

2009-12-02 @ 06:46:03
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3
unique Skrev:

Hahaha... Jag skrämde alla. Svärmor speciellt

2009-12-02 @ 09:33:20
URL: http://saratilling.devote.se
Zandra Skrev:

Okej,hoppas det inte är någon fara :) Säkert inte!! :)

Om man ser såna prickar framför huvudet så ska du säga det till henne oxå.. :) Dom håller koll på de så det löser sig nog :) Kram

2009-12-02 @ 13:27:31
URL: http://zandraak.blogspot.com
Sofia Skrev:

Tack detsamma :), ja bara 17 dagar efter er är det beräknat till :). Grattis själv.

Kram

2009-12-02 @ 16:58:14
URL: http://alicesofiaa.blogg.se/
unique Skrev:

Det är en kronisk sjukdom som sätter sig på örat. Det varar i ca 1-2 veckor i sträck. Nedsatt hörsel, högt pip i örat och det värsta.. Yrselanfall som gör att man blir åksjuk. Hela världen snurrar. Sjukt otäckt.

2009-12-02 @ 18:32:07
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: