God morgon

Här vaknar vi tidigt för 1 gångs skull. Vid 9 flög andré upp ur sängen och jag vakna då också, sen såg jag att klockan va 9 och förstog inte varför han gick upp och satte på datorn så tidigt :)

I morgon är det redan det efterlängtade året. Ikväll ska vi upp till några vänner, 2 par som har barn, och André ska få dricka för 1 gångs skull. Men det blir sista gången innan bebis kommer. Jag skulle köpt alkoholfritt igår att ha till 12 slaget, men det glömde vi helt bort. Så får väl dricka jos på 12 slaget då :) haha.

Nu börjar det bli mer och mer nervöst, 32 dagar kvar, av 280. Men vi längtar så mycket efter första mötet med vår älskade bebis! Men jag är ändå inte rädd för att jag ska trycka ut en alldeles för stor sak genom ett alldeles för litet hål, jag är rädd för värkarna :) Inatt när jag gick och la mig fick jag en sån förvärk, gjorde ont överallt i magen och nere i bäckenet och i svanken, då vart jag nervös. Om en förvärk gör så ont, vad gör då dom riktiga värkarna? Klart att det gör ont att föda barn, men jag vet redan nu att det är värt all smärta, och all denna väntan, men exakt hur ont det kommer göra, tror jag inte ens en omfödeska kan föreställa sig faktiskt.

Kommentarer
Petra Skrev:

Jag tror också det kommer göra sinnessjukt ont, men ut kommer de ju oavsett och jag har aldrig hört någon som sagt att det inte är värt smärtan, så det måste ju va så.



Ja, startpaketet verkar jättefint! Jag köpte ett i stl 62, så man har när bebis har växt på sig lite. Hoppas på att inte behöva föda en så stor bebis...

Gott nytt år!

2009-12-31 @ 10:13:05
URL: http://superpetrah.blogg.se/
thakock Skrev:

Du får ta smärtlindrig på förlossningen så slipper du kanske lite värkar!



Hoppas ni får en bra dag och att bebisen håller sig inne några dagar till! =D



Godmorgon o gott nytt år!

2009-12-31 @ 10:22:57
URL: http://briadlover.blogg.se/
emma Skrev:

hihi ja dte var lite komiskt :D

Jag har också börjat inse att de nog komemr göra rätt ont att föda haha, hon varit total lugn innan men nu börjar jag bli lite nervös men inte alls så mkt som jag trodde..



Hoppas du och lill*an i magen får ett riktigt gott nytt år



Kramar

2009-12-31 @ 11:08:24
URL: http://emmakri.blogg.se/
yasmine modell fru och mamma Skrev:

tack hehe nu ska jag åka och handla hoppas ditt nyår blir kanon gumman kraaam

2009-12-31 @ 12:28:28
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Tina S Skrev:

Ja ont vet man ju att det kommer göra, men alla känner ju inte samma smärta, så det är bara till och vänta och se =)



Hehe här blit det inte juice, utan alkofri skumpa, kommer nog inte dricka så mkt av det ändå, tycker sådant är så beskt och sött:P



Hoppas ni får ett bra nyår :D

2009-12-31 @ 13:38:34
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Therese Skrev:

Du har helt rätt i att det är svårt tom för en omföderska att tänka sig in i hur ont det verkligen gjorde. Fixar det gör man ju det har ju kvinnor gjort i alla tider. Man får försöka slappna av så gott det går och tänka på bebisen och att det snart är över.



Jag hoppas verkligen att min lilla pärla vill komma till oss snart. Gärna redan i natt:)



Kram o gott nytt år!

2009-12-31 @ 15:50:42
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: