God morgon

Här vaknar vi sent, och André ligger fortfarande kvar i sängen, och sover :) Jag blev väckt vid 9 tiden av Nitro som ville mysa, jag hade inte så jätte stor lust med det just då, så han la sig nästan på mitt ansikte och snutta på sin snuttefilt. Ja han har fått en egen snuttefilt, eftersom han ville snutta på allt, så började han snutta på min morgonrock som är mjuk och hur mysig som helst, sen snutta han ingen annan stans en på den, så bandet till morgonrocken ligger i sängen så han kan komma dit och snutta :) Så han brukar krypa under mitt täcke, så drar han med sig den och ligger och snuttar under täcket. Jätte mysigt, när man inte vill sova för han spinner väldigt högt :)

3:e Söndagen idag då, men nu har jag ingen tvätt kvar att tvätta. Ska väl stryka lite lakan, och sånt sen innan vi åker och lämnar tillbaka allt. Funderar på om jag kommer få pengar i morgon från försäkringskassan. Eftersom det är min första utbetalning på föräldrarpenningen så kunde det ta lite längre tid, och eftersom det är jul så dröjer det väl ännu längre tid innan jag får pengar. Jag som vill in och trängas med allt folk på mellandagsrean :) Men vi skulle förmodligen bara gå omkring där 5-10 minuter innan jag blivit så arg på allt folk så vi skulle va tvugna att åka därifrån igen :)

Hoppas ni får en underbar dag ♥

Kommentarer
thakock Skrev:

Usch, jag undviker mellandagsrean! =P



sv: aha, mycket man inte vet! =P



Ja, man e ju lite nervös första ggn man träffas =P

2009-12-27 @ 12:42:02
URL: http://briadlover.blogg.se/
emma Skrev:

Den 4 feb :)

Ska faktiskt föröska vagga mig upp till mellandagsrean nu haha...

2009-12-27 @ 12:43:26
URL: http://emmakri.blogg.se/
emma Skrev:

Första Ul sa det att det var 75 % säkra på att de det var en flicka men nu på det sista fick vi det bekräftat med bild och allt :D



Har du börjat få mkt förvärkar?!

2009-12-27 @ 15:59:29
URL: http://emmakri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: