God morgon

Blev väckt av en spinnande katt runt halv 10. Mysigt men han kunde ju fått vänta några timmar till :) Sen kom Stumpen också upp i sängen, men hoppa ner igen när han märkte att det spann under mitt täcke. Inatt lekte jag med katterna innan jag gick o la mig, sen fick dom mat så dom skulle bli lugna. Och dom va lugna ett tag, men sen började dom bråka, och lilla katten skrek massor, taskiga Stump.

Sen kom Nitro upp i sängen, och la sig på både mig och andré, lilla myskillen. Vet inte hur länge han låg kvar för jag somna väldigt fort, skönt.

Jag tänkte ju ligga kvar i sängen ett tag och dra mig, men bebis va nog jätte hungrig. För jag var vrålhungrig och fick många hårda sparkar och slag överallt i magen, så bara o gå upp o äta frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: