God morgon

Ja det är morgon för mig eftersom jag vakna precis innan 12 :)
Nitro plutten är väldigt jobbig på nätterna, det är då han är mest busig. Framförallt när jag precis lagt mig i sängen. Så igårkväll gick jag o hämtade hans leksaker som lät och la dom så han inte kom åt dom, då kom han upp i sängen och kela i stället. Det var ju lite mysigare, men han spinner väldigt högt för att va så liten. Och så ligger han och snuttar på allt, han blev lämnad från sin mamma 4 veckor för tidigt, så han snuttar på allt. Så han låg i sängen och spann tills jag somna. Sen vaknar jag inatt igen av att han håller på att leka, sen kom han upp till sängen när han märkte att jag var vaken, så låg han och spann och myste till jag somna igen. Så han är ju mysig även om han är väldigt busig.

Så ikväll ska jag leka med honom massor precis innan jag går och lägger mig så han är trött då :) Ska vara barnvakt åt mina småsyskon idag också, vet inte hur länge men, roligare o va med dom än o sitta här när älsklingen jobbar :)

Jag beställde hem foton igår, hittade någon sida där man fick 100 gratis bilder, det blev 99 st :) Så får väl se när dom kommer sen :)

Kommentarer
Philippa - bebis i december Skrev:

Sv: det borde gå ganska fort men det känns som att jag har absolut ingenting att göra här hemma just nu.. ska väl ta itu med julgardinerna men sedan då? hatar verkligen att inte ha något att göra, varit vaken i ca 3 timmar och det känns som en evighet nu

2009-12-09 @ 12:21:24
URL: http://phlippans.blogg.se/
Philippa - bebis i december Skrev:

Sv: vissa dagar rusar förbi, andra segar sig verkligen framåt. senaste veckan ahr varit jätteseg för mig, inte orkat något, och bara varit allmänt uttråkad. förhoppningsvis kommer sambons kompis och hans tjej över på fredag eller lördag så jag kan få mig lite tjejsnack och lite sällskap så här i slutet...

2009-12-09 @ 18:15:00
URL: http://phlippans.blogg.se/
Anonym Skrev:

haha ... ja, stackars lilla Calle ;P

2009-12-09 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: