God morgon

Det har gått bra inatt. Jag vaknade några gånger av att plutten försökte komma i spjälsängen, men där fick han inte va. Sen vakna jag vid typ halv 6 av att han kom och la sig på min axel och spann, mysigt. Sen la han sig mellan mig och andré och sen gick han och la sig framför mig, men han fick inte ligga kvar så länge för jag va tvungen att gå upp och kissa.

Stumpen hade legat i vagnen inatt, ja det märks att han är lite tjurig, för han vet att han inte får vara där. Sen har han världens koll på den lilla, förut fick plutten inte gå ut från köket för Stumpen låg vid dörren och vaktade, och varje gång plutten kom nära morrade han. Riktig surgubbe är han :)

Idag är det bara 8 veckor kvar till Bf, bara 8 veckor. Tycker magen växt väldigt mycket den här veckan så kommer nog en magbild sen.

Just nu ligger den lilla katten på mig och tuttar, han blev lämnad från sin mamma 4 veckor för tidigt så han snuttar på allt, lille plutt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: