God kväll

Inatt gick jag faktiskt och la mig efter 00. Somnade väldigt fort, men sen vakna jag lite efter 2, gick upp och tog en macka och gick och la mig igen men en sjukt kelig katt. Sen vid 4 vakna jag igen, gick upp ett tag för jag kände mig hur pigg som helst, men nej jag vill inte gå upp klockan 4 så gick o la mig igen. Sen sov jag till halv 11 ungefär, blev väckt av att en spinnande katt la sig på mitt ansikte. Va ju rätt mysigt att bli väckt så faktsiskt.

Natalie och Kevin kom hit vid 11 ungefär, och var här några timmar. Fick mina foton idag, och 80% av alla korten var på Stumpen. Min lilla fotomodell. Så i vårat fotoalbum består mest av Stumpen, sen min mage och sen allt annat :)

Bara vänta och se om jag får paketet från Barnabus.se i morgon, hon skulle skicka paketet igår så får se om det hunnit komma fram.

Idag är det bara 7 veckor till Bf, av 40! Vart tar tiden vägen? Det var inte alls längesen jag fyllde år, känns som det var mindre än 1 månad sen, och då var det 14 veckor till Bf. Man blir lite nervös när det går såhär fort, för nu är det inte lång tid kvar. André som har haft panik över förlossningen sen jag vart gravid, han har ju nästan börjat bita på naglarna :)



Mina älskade pojkar, Stumpen och Nitro. Nitro är ju faktiskt en vädligt bra väckarklocka :)


Kommentarer
18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis Skrev:

åh vad spännande med bara en vecka kvar! :) vet ni om det är en pojke eller flicka? =) kram

2009-12-14 @ 23:06:29
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: