Fredag

Det är fredag, men det är något som saknas, Idol! Kollade på E.T istället, vad söt den filmen är :) Och som vanligt när jag ser på filmer så gråter jag :)

Idag fick jag paket igen, har varit julafton för mig den här veckan. Fick paket i måndags, onsdags och idag. Har även fått ett till paket som jag ska hämta ut i morgon. Det tråkiga är att jag får betala för dom :) Beställde sån förberedelseolja i onsdagskväll och den har redan kommit, så ska testa den och se om det funkar.

Idag har vi kollat på true blood, riktigt bra serie faktiskt. Det tråkiga är att nu har vi sett klart säsong 1 och 2 och det finns inga fler säsonger ute än. Och självklart slutade sista avsnittet spännande, som vanligt. Så bara gå och längta tills nästa säsong kommer.

Vi var hos barnmoskan idag, och allt såg bra ut. Nu var vi tillbaka på kurvan igen :) Hjärtslagen låg på 140 slag / minut, men det var nog för hn sov när vi lyssnade på hjärtat, då brukar det slå lite långsammare då sa barnmoskan. Och mina händer är fortfarande jätte svullna, i morse när jag vakna kunde jag knappt röra händerna för dom var så svullna och gjorde så ont. Det ända jag kan göra är att dra ner på salt och kryddor, men jag tycker inte jag äter så mycket  salt, men det tycker andré :)


Kommentarer
Lisa Skrev:

ja hejsan..

skönt att detg ick bra hos BM iaf :)

alltid bra, men drygt när man ska svälla sådär.. men det hör ju tyvärr till!



vi vet inte alls vad det blir.. men jag antar att jag är som min farmor, bara får pojkar :) så jag tror på en pojke denna gång med!

2009-12-19 @ 08:58:12
URL: http://fliza83.blogg.se/
thakock Skrev:

Kul med paket ju! =)



Oj! sväller man av salt o kryddor när man är gravid?

2009-12-19 @ 17:50:04
URL: http://briadlover.blogg.se/
MOLLIE Skrev:

Joo, jag håller med dig om att idol saknas! Det är så himla jobbigt att veta att man inte får se det på fredagar!

Kram ♥

2009-12-19 @ 21:35:09
URL: http://eillom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: