Foglossning

Jo det är nog foglossning. Och det gör bara ondare och ondare. Kan knappt gå och det gör skitont så fort jag rör mig. Och jag ska föda barn? Men nu förstår jag varför alla som har foglossning klagar, för det är inte skönt. Absolut inte o gå i trappan, usch. Men har fortfarande bara ont på ena sidan. Satt med min massagesak där en stund, det blev väl lite bättre ett tag. Beställde en vetekudde också. Hittade en jätte billig för bara 99 :- ink frakt.

Här har vi hållt på att tvätta hela dagen. Idag har jag inte kunnat vara så effektiv som igår pga värken. Tror jag får lyssna på min kropp och ta det lugnt. Ikväll blir det att se på 4an kl. 21. Har sett den filmen förut, men kommer knappt ihåg den, och har för mig om att jag tyckte den var bra, så får väl se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: