Dagen



Idag var Natalie och hennes son kevin här en stund. Vad fort han växer, lilla killen. Känns som det var igår Natalie skicka sms och skrev att vattnet gått, men va mer än ½ år sen. Hur fort kommer inte tiden gå sen när bebis är ute?

Jag och älsklingen har börjat kolla på true blood, eftersom vi inte kan kolla på så många saker tillsammans, nu har vi väl blivit bättre, så blir man överlycklig när man hittar något som vi båda två tycker om :)

André har gått och lagt sig, han sa vid 21.00 att han skulle gå och lägga sig, men han fastna vid datorn så blev 22.50 istället :)

Jag funderar på om jag ska kolla på Johan falk igen, dom avsnitten med frank vagner är ju så bra, och han är min kärlek :) ( älskling, du vet att jag älskar dig mest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: