Aj aj

Nu känns det att jag börjar bli höggravid på riktigt. Usch vad ont i kroppen jag har idag. När jag vaknade värkte mina händer som bara den, kändes som jag slagit på något hårt väldigt länge. Dom gör fortfarande ont, men som tur var inte så. Har börjat få ont i knäna också, och har världens problem med att ta mig upp från golvet. Så när jag satte mig ner för att hämta en strumpa från golvet fick andré hjälpa mig upp. Har även ont i vänstra sidan av svanken och ner i höften, som kommer när jag göra vissa rörelser. Men foglossning är det nog inte för jag kan gå normalt i trappan.

Men det är inte långt kvar, så det går ju snart över :)

Kommentarer
Tina S Skrev:

det där med att ha ont i skinkan ner i benet, det hade jag innan.. lr ja, jag har ichias fick jag.. man kan ju knappt gå!:P

2009-12-13 @ 18:47:07
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: