6 Veckor kvar till Bf !

Kan inte förstå att det bara är 6 veckor kvar, det är ju ingenting. Nu börjar nedräkningen på riktigt. Har räknat ner sen det var 18 veckor kvar och tyckte att tiden dit hade gått jätte fort, och nu är det helt plötsligt bara 6 veckor.

Börjar väl bli lite nervös inför fölossningen, man vet ju inte vad som kommer hända, eller vad man ska genomgå, hur ont det kommer göra, och sen hur underbart det kommer vara när bebisen väl är ute. Det måste vara en så otroligt underbar känsla att få upp sitt barn på bröstet för första gången. Och snart ligger vi där, på bb med våran älskade dotter eller son. Som jag längtar dit även att det känns nervöst!

Jag ångrar nu att jag inte tog någon bild på magen precis innan jag vart gravid, skulle va kul o se hur smal jag var från början, för här tyckte jag magen verkligen började synas :)


Här är magen vecka 14+0 och jag tyckte magen var jätte stor,
nu kan jag inte fatta att jag verkligen var sådär smal.
Jag var väl typ 10-15 kg lättare då :)




Vecka 33+6 nästan 20 veckor emellan. Och nu tycker jag magen ändå är rätt så liten,
Men är glad över att bristningarna än så länge hållt sig ifrån min mage,
dom kom till tuttarna istället. Men det kan jag leva med,
eftersom jag fick dom pga den här otroliga upplevelsen!


Kommentarer
Zandra Skrev:

Förlossningen är inte så farlig :) Mitt tog 5,5 timme! :) Dte gör svinont men man glömmer det direkt, helt sjukt! Jag kommer lätt göra om det, vill ha bebis nu!! Måste bara få med min sambo på detta ;) hehe! Men det är verkligen sjukt hur fort man kan glömma smärtan..

Dom sa till mig "hoppas vi ses igen" jag bara: " det tror jag inte!!"

Så känns det typ direkt efter o så, för då är verkarna friska i minnet, för dom är det värsta som finns, fyfan! :) Men det går säkert bra för dej, förvänta dig en jävla smärta! Så blir dte inte så farligt ;)

Jag hade bara lustgas :)

2009-12-21 @ 14:34:20
URL: http://zandraak.blogspot.com
Fru Evelina - Happily Ever After Skrev:

ja nu är det inte långt kvar!!

det kommer göra så jävla ont rent ut sagt, tro inget annat haha... man tror liksom inte att man kommer klara det, men det gör man! och när man får upp bebisen. det är MAGISKT, finns inget bättre och då känns all smärta som bortglömd, faktiskt =)

hoppas att du får en bra förlossning, som du kan se tillbaka på med glädje som jag. det är verkligen en helt fantastisk upplevelse =)



kram!

2009-12-21 @ 17:08:29
URL: http://happilyeverafter.se
W - ung tvåbarnsmamma Skrev:

gud vilken mysig mage alltså. :)



hihi jadu. jag vet inte :D men jädrans vilken envis unge. :)

kram!

2009-12-22 @ 09:53:57
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Carro - Bebis i magen ♥ Skrev:

ooh, tack detsamma, du har en jätte fin mage :)



Och god jul på er :)

2009-12-25 @ 11:59:16
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: