Nikita

Nikita utvecklas nått enormt just nu, hon pratar, konstant hela tiden, med alla. Och hon pratar så dom flesta förstår henne. Hon är en väldigt smart tjej, som oftast är världens snällaste, hittar sällan på bus och tar väl hand om både sin lillasyster och sin katt. 
 
Självständig har hon blivit med, vi åker buss till och från hennes dagis, och hon ska sitta själv, helst flera platser framför mig. Hon förklarar väldigt bra med ord när det är nått som är fel, eller om hon gjort nått hon inte får kommer hon och berättar vad hon gjort :) Blöjtorr för det mesta, dagtid men natten har hon blöja än, även att det kan vara torr på morgonen så väntar vi med att ta bort blöjan på natten. 
 
Vi har också fått avliva Stumpen nu, han mådde inte bra. Nikita kommer hem efter att ha varit hos pappa och frågar vart Stumpen är, han är i himlen svarar jag. Lite senare hör jag hur hon sitter och pratar med hennes katt Metallica och säger till henne att stumpen är i himlen, ja jag saknar också stumpen. Saknar du stumpen gumman? Och det va så hjärtskärande! Lilla gumman, när blev du så stor? Snart fyller hon 3 år, alltså 3? Och jag är så himla stolt över att få vara din mamma, du är det bästa jag gjort! <3
 
Du lyser upp min värld <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: