Nellie

Åh min lilla Nellie,mitt lilla charmtroll! Hon har också blivit stor, och hon charmar precis alla! Inte tykänslig alls, och har bryr sig inte om hon ser mig eller inte. Hon hade en period då hon blev helt förstörd såfort jag eller Nikita lämnade rummet, men de har lugnat ner sig och hon kan sitta länge själv och leka, efter ett tag kommer solstrålen ut för lite pussar och kramar och kryper iväg och leker igen :)
 
Hon står upp, länge länge själv, tagit sina första steg, som mest 5 steg bara rakt ut utan att gå mot nått, sen satte hon sig ner lite försiktigt. Hon pratar, men på sitt eget språk, säger mamma och pappa och det har låtit som hon sagt både Metallica när jag ropat på katten flera gånger, och Nikita när hon kommer och leker med henne. Men mer taka och tita. Och Nikita säger tita om sig själv :) 
 
Pussas har hon börjat göra, på beställning, med öppen mun och massa dreggel ;) Mys! Och den lilla damen blir ett år nu, ingen bebis alls längre! Men jag tänker säga bebis tills hon iaf går ;) 
 
Är otroligt stolt över att få vara mamma till detta fantastiska barn, det bästa jag någonsin gjort här i livet!!
 
Nellie testar sina skor :) Jag älskar dig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: