Julafton 2012

 
 
 
Vi fick en bra julafton till slut, planen var från början att vi skulle va hemma och fira den vi tre bara, men jag vaknar på natten till julafton och spyr, är helt orkeslös och vill bara ligga i sängen hela dagen kändes de som när vi vakna, så vi öppnade paket på morgonen, klädde på oss och gick till mamma så barnen fick lite roligare julfirande än med en trött mamma :) Jätte mysig första jul fick vi hela familjen, och både jag och barnen blev nöjda. 
 
Nikita blev inte alls rädd för tomten, men det första hon sa va, mamma  tomten har inga ögon! haha. Nellie brydde sig inte alls om tomten, och paketen fick hon inte öppna själv. Nikita skulle hjälpa henne med alla julklappar hon fick, fast hon hade fullt upp med sina egna :)
 
Våran nyårsafton blev lugn, när jag blev frisk och fick energi tillbaka låg Nikita i magsjuka och spydde istället, jag är glad för att iaf Nellie klarade sig fint :) Pappa kom hit på nyår, vi åt mat och sen gick den trötta lilla familjen och la sig rätt skapligt, så vi missade raketerna men dom hinner se fyrvärkerier nästa år med :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: