Blogglust tillbaka

Äntligen känner jag att blogglusten är tillbaka! Allt är så bra med den här bloggen, jag får skria av mig, jag kan gå tillbaka och titta på vad vi gjort och hur barnen utvecklats, eller mest Nikita då :) Sentar jagfler bilder när jag bloggar, och kontakt med alla ni underbara som läser här inne <3
 
Just nu håller jag på för fullt och söker jobb, jag behöer göra nått, och få in pengar. Och ärligt talat, jag är livrädd! Jag har nu gått hemma i 3,5 år, och nu ska man lämna den här tryggheten här hemma, skapa nya rutiner, hinna jobba och sen komma hem för att fixa mat, mysa lite med barnen, sen är dagen slut och dom måste sova, för att orka med morgondagen. Det känns som jag knappt kommer få träffa dom alls, att dom kommer gå mer på dagis än vara hemma med  mig. 
 
Just nu går Nikita på dagis 9-14 mammaveckor,och 6-16 pappaveckor, det blir långa dagar för henne då. Och i mars skolas Nellie in, egentligen hade jag väl viljat gå hemma lika länge med henne med, men tror vi alla mår bra av om jag får ett jobb, få komma hemifrån och byta miljö lite, och tänka på annat än barnuppfostran och bajsblöjor ett tag :)
 
Sen är planerna just nu, flytt! Jag vill inte bo kvar här alls, inte i lägenheten eller samhället. Tranås blir nästa stopp här i livet, där söker jag just nu både jobb ochlägenhet, och hoppas på de bästa :)
 
Det här med att ta kort på två barn är intealltid de lättaste :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: