Trötta tjejer

Nellie somnade redan vid 18, när hon somnar så tidigt brukar de oftast vara en liten powernap, men jag tänkte att hon får sova en stund då, la Nikita vid 19, och somnar jag med, och Nellie sover än. Frågan är bara, hur tidigt kommer hon vakna imorgon då? Hon sover 9-10 timmar per natt, till skillnad från sin syster som alltid sovit 12-14 timmar per natt. Kanske ska sova med snart, men jag är inte trött, men de lär jag ju definitivt va imorgon om dagen kommer starta innan kl. 6. 
 
Det mest underbara som finns här i livet ♥

Kommentarer
Andrea iB Skrev:

Åååh vilka otroligt söta barn du har! Hamnade på din blogg av en slump, den är jättefin :)

2012-11-08 @ 18:11:28
URL: http://andreaib.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: