Nellie



Nellie och katten har badat ihop idag, Nellie tycker inte alls om att bada, och katten tyckte inte om när Nellie kom i :) Hon är inte riktigt som alla andra våran katt, hon sätter sig i badkaret tills man satt på vattnet så leker hon med de :)
 

Nellies söta lilla vampyrtand :)
 
3748 gånger har barnen vaknat sen jag började skriva de här inlägget för nu 2 timmar sen.. Vi tog oss ut, men kameran, den hängde på dörren för jag inte skulle glömma den, och den hängde där när vi kom hem också :) Mitt minne senaste tiden alltså, jag glömmer allt! Skriver lappar till mig själv, men glömmer vart jag gjort av dom, massa tider att passa och kommer knappt ihåg nått, och var tiderna står har jag ingen aning om, ah jag börjar bli gammal! :) Så det här fick bli ett inlägg om Nellie, får hoppas min stora tjej vill va med på bild imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: